Werkwijze

Elk gebit, ieder mens en elke situatie is anders. De uiteindelijke behandeling is daarom steeds aangepast op uw individuele wensen, klachten en behoeften. We hechten waarde aan een persoonlijke benadering. U heeft zoveel mogelijk uw ‘eigen’ tandarts.

In Tandartsenpraktijk T. G. Kho besteden we aandacht aan regelmatige controles en het vroegtijdig opsporen van gaatjes en andere aandoeningen. Mocht er een behandeling nodig zijn, dan zijn wij er op gericht om uw natuurlijke tanden en kiezen zo lang mogelijk te behouden.

Periodieke controle

Bij een periodieke controle voert de tandarts een regulier mondonderzoek uit. Hierna kan er worden besloten, na uw toestemming, “bitewing-foto’s” te maken van uw gebit. Met deze röntgenfoto’s kunnen we “in” het gebit kijken en gaatjes constateren. Eventuele aandoeningen aan het kaakbot of de tandwortels constateren we op deze manier in een vroeg stadium. Zenuwbehandelingen en pijnklachten worden hierdoor zo veel mogelijk voorkomen.

Gezond tandvlees ligt aan de basis van alle tandheelkundige behandelingen. Het voorkomt veel problemen aan uw gebit. Daarom wordt tijdens (of op korte termijn na) de periodieke controle uw gebit professioneel schoongemaakt door de tandarts, mondhygiënist of (paro)preventie-assistent.

Huisregels

• Iedere bezoeker dient zich aan de balie te kunnen legitimeren;
  • Zijn er wijzigingen in uw adres- of verzekeringsgegevens? Geef deze dan direct ook aan ons door. Tijdens uw eerstvolgende bezoek, maar liever nog direct via de telefoon 040-2445943 of e-mail (balie@tandartskho.nl);
  • Heeft u een afspraak, maar kunt u niet komen? Laat het ons uiterlijk één werkdag (oftewel 24 uur) van te voren weten. Zegt u niet op tijd af dan kunnen we kosten in rekening brengen. Dit zullen wij niet doen in geval van overmacht. Het is aan de medewerkers van de praktijk om te bepalen wanneer het overmacht is.

Lees hier meer over het eerste bezoek.